Electrolux ZB2813

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZB2813 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

kawi 26-01-2014
Geschreven voor: Electrolux ZB2813

Mooi design. De stofzuiger (in 2008 gekocht) was echter na een jaar al op qua accu! Na t opladen had deze nog maar een kwart van de zuigkracht. De klantenservice van Electrolux heeft nooit gereageerd op mijn emails!

KrienePien 26-04-2010
Geschreven voor: Electrolux ZB2813

Een fantastisch apparaat. Ik gebruik het naast mijn gewone stofzuiger, maar ik moet zeggen dat ik de gewone stofzuiger niet zoveel meer gebruik. Ik vind het ideaal om even snel het huis op orde te krijgen. Mijn hele woonkamer en keuken (samen zo'n 50 m2) kan ik er mee stofzuigen, dan is hij wel leeg. Ook vind ik het erg handig dat je het de kruimeldief er makkelijk af kunt halen. Helaas laadt het apparaat nu niet meer op. We hebben hem ter reparatie opgestuurd maar net te horen gekregen dat het niet meer te repareren is en krijgen ons volledig betaalde bedrag retour. Maar toch blijf ik fan en koop er meteen weer één.

Annemiek1945 13-11-2008
Geschreven voor: Electrolux ZB2813

Ik heb de steelstofzuiger van Electrolux vooral gekocht vanwege het leuke design en omdat het zowel een steelstofzuiger als een handstofzuiger in een is.Het geheel is oplaadbaar.Het stofopvangbakje is makkelijk schoon te houden.So far so good; en daar heb je het dan ook meteen mee gehad, want waar hij eigenlijk voor bedoeld is :STOFZUIGEN, dat heb ik helaaas nog nooit mogen meemaken.

jemo 01-09-2008
Geschreven voor: Electrolux ZB2813

Sinds een maand een enthousiaste gebruiker van deze combi van steelstofzuiger/kruimeldief. Ik wilde zo’n combi, maar partner vond het onzin. Na een paar dagen moest m’n partner ook toegeven dat het toch wel een erg handige combi was. Waar je voorheen de stofzuiger moest pakken voor klussen die net ff te groot waren voor de kruimeldief, kun je nu deze combi gebruiken.
Heb nog niet meegemaakt dat ie leeg was, omdat ik hem telkens op de oplader zet als ik em gebruikt heb. Weet alleen niet of dit kwaad kan mbt de levensduur van de batterijen/accu.
Zuigkracht vind ik super, zowel van de losse kruimeldief als via de steel.
Vind de steel niet super robuust overkomen, maar bij normaal gebruik zal het geen probleem opleveren hopelijk. De hele combi is relatief zwaar.